Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T12:45:05+03:00
Cade frnza de salcam , Imbacand carea , Berzele sau dus de acum , Cenusie-i zarea , In crang fluturi nu mai sunt , Pasari nu mai canta , plutesc neguri pe pamant , Vantul bate tare , Nu e soare nici senin cerul parca plange ...
tu ai alcatuito? :)) ca e frumy
Da :))
bv
nu a alcatuit-o ea !!! cand am cautat o poezie de toamna ca sa o invat pe asta ma invatat-o
2014-10-25T12:50:28+03:00
Toamna a venit
Lumea a iesit
Pe campuri si-n livezi


Toamna a sosit
Si frunzele au cazut
Pasarile au plecat
Si natura sa intristat
7 3 7