Răspunsuri

2014-10-25T12:22:06+03:00
Faci teorema împărțirii cu rest : un nr .. a : 17=23(r. 11) = a= 17•23+11= 391+11= 402
Pai da si nul rezolvi
Ce exercitiu am vrut sa il mac sar nu am reusit am incercat sute nouăzeci şi doi petryk17 calcu
ups lam trimis fara sa vreau:-)
Ce exercitiu am vrut sa il fac dar nunam reusit am incercat asa : 392,7:17=23.1 si 392,717 =23,101
Pai si rezolvarea
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T12:36:20+03:00