Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T12:15:54+03:00
Moneda de 50 bani
* Diametru 23,75 mm;
*masa 6.1 
  se inmultesc si aria este:144,875

2014-10-25T12:22:16+03:00

Se înfige acul până la gămălie în bucata de carton şi se aşează cartonul pe gura paharului astfel încât vârful acului să atingă suprafaţa apei (dacă e prea multă apă în pahar se mai aruncă din ea, iar dacă nu e suficientă se mai adaugă).
Se introduc monede în pahar până când nivelul apei creşte în mod vizibil, trecând bine de vârful acului înfipt în carton.
Apoi, se scoate apă din pahar cu seringa până când apa ajunge la nivelul iniţial, în care vârful acului atinge suprafaţa apei.
Se măsoară apa scoasă şi se împarte la numărul monedelor introduse în pahar. Numărul obţinut reprezintă volumul unei monede de 50 bani.

Cum se poate măsura volumul unei monede de 50 bani, având la dispoziţie un pahar cu apă, un ac de gămălie, o seringă gradată, o bucată de carton şi oricâte monede de 50 bani?