Răspunsuri

2014-10-25T12:08:06+03:00
Calitatea unui produs este adesea dată de materia de bază.
Fiind omenos, a organizat mai multe acte de caritate.
Mulți concetățeni au emigrat în diferite țări. 
Cei doi soți au imigrat în Franța, deoarece țara lor natală nu le oferea destule posibilități. 
Profesorul m-a evaluat corect la acel test.
Am evoluat în urma perseverenței mele.
47 4 47
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T12:08:11+03:00
Imi place sa cumpar produse de calitate, chiar daca sunt mai scumpe
De obicei, castigatorii la loto fac multe acte de caritate
Multi romani au emigrat in tari mai dezvoltate din pounct de vedere economic
Multi imigranti au venit pentru a-si continua studile deoarece taxele sunt mai mici.
Evaluarea nu a fost un apozitiva
De-a lungul anilor am evoluat in ceea ce fac

21 3 21