Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T12:01:41+03:00
Răspunsul elevului a fost destul de clar. (ușor de înțeles, evident)
Apa cea clară reflecta perfect soarele arzător ca într-o oglindă. ( lipsită de impurități )
El vede clar chiar dacă a avut probleme cu ochii. (deslușit, vizibil)

Pe desenul său, a punctat mici pete de galben. ( a făcut, a desenat )
Profesoara mi-a punctat corect testul. ( a oferi puncte )
În discursul său, a punctat perfect cererile sale. ( a pune în evidență )
2 5 2
2014-10-25T12:04:54+03:00
clar
Acum stiu clar ca nu ma placi.
Ne-am plimbat sub clar de luna.
Scrie mai clar sa pot intelege si eu.

a puncta
In acest meci nu s-a punctat.
Vreau sa-mi punctezi ideile principale.
Trebuie sa scrii cu linie punctata.
Aceasta rochie ii puncteaza gratia.
1 5 1