Răspunsuri

2014-10-25T11:43:34+03:00
190+10=200<500 Adevarat
190+140 = 330<500 Adevarat
190+420 muult mai mare decat 500 FAls
190+80<500 ADEVARAT
190+20<500 ADEVARAT
190+220=410<500 ADEVARAT

Toate numerele inafara de 420 verifica relatia
3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T11:49:22+03:00
Mai întâi,încercăm cu toate:
190+10=200
200<500 (Adevărat)

190+140=330
330<500 (Adevărat)

190+420=610
610<500 (Fals)

190+80=270
270<500 (Adevărat)

190+180=370
370<500 (A)

190+20=210
210<500 (A)

190+220=410
410<500 (A)

Prin urmare,numerele care verifică relația sunt:
10;140;80;180;20;220

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
2 5 2