Răspunsuri

2014-10-25T11:29:36+03:00
A+b=30
a=8+b

8+b+b=30
2b=30-8
2b=22
b=22:2
b=11

a=8+11
a=19
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T11:32:13+03:00
X - coșul cu x mere (primul coș)
y - coșul cu y mere (al doilea coș).
x + y = 30. ( În două coșuri sunt 30 de mere)
x = y + 8 ( În primul fiind cu 8 mai multe decât în al doilea)
Acum înlocuim x-ul în funcție de y în prima ecuație.
y + 8 + y = 30
2y + 8 = 30
2y = 30 - 8
2y = 22
y = 22:2
y = 11.

x = y + 8 
x = 11 + 8 
x = 19.

1 5 1