Răspunsuri

2014-02-27T16:52:02+02:00
A-ti face prieteni noi e un lucru bun.
Ati auzit cine e noul elev ?
Care este Cel mai mare din clasa?
Ce-l intereseaza pe el despre notele mele ?
14 4 14
oricum o sa mai incerc sa fac eu ;)
ok :)
Am scris eu 3 de fiecare .
stiu :o3 merci mult
cu placere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-27T16:59:58+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Am venit pentru a-ti propune sa colaboram impreuna.
Trebuie dovezi pentru a-ti demonstra nevinovatia.
Am venit pentru a-ti aduce prajituri.
voi ati fost aici in acea seara.
Ati distrus toate florile din parc.
Voi ati venit cu noi in excursie?
Tot ce-l intereseaza sunt masinile.
A rezolvat problema ce-l punea pe ganduri.
A primit raspunsul ce-l ajuta la tema.
El a fost cel care a tinut discursul.
A fost invins de cel mai bun.
Cel mai bun trebuie sa castige premiul.
10 3 10