Răspunsuri

2014-10-25T11:20:53+03:00
Am pregatit=verb,persoana a 3a,nr singular,nearticulat,precedat de prepozitia am
a zis =verb,persoana a 3a,nr singular,neariculat ,precedat de prepozitia a
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T11:21:51+03:00
Depinde cum: sintactic sau morfologic?
eu am sa fac sintactic
am pregatit: predicat verbal  exprimat prin verb predicativ, persoana 1, numarul singular, timpul trecut, (ce am facut?)
a zis: predicat verbal exprimat prin verb predicativ, persoana 3, numarul singular, timpul trecut, ( ce a facut bunicul?)
noi asa am invatat la clasa a 4 a
3 5 3