Răspunsuri

2014-10-25T10:52:44+03:00
1. Mama leaga-na copilul lin. Bate vantul lin. Ascultam o melodie lina. 2.Sagetile zboara in aer(figurat) Ti-ai cumparat jocul cu sagetile dorit?(propriu)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T10:59:03+03:00
1.Vântul adie lin ( suflă ușor)
2.Mi-am prăjit un lin în tigaie ( peștele cu această denumire ).
3.Bunicul a stord strugurii într-un lin. ( vas în care se storc strugurii)

1.În Antichitate în război se foloseau săgețile ( sens propriu).
2.Când am văzut săgețile din ochii ei m-am speriat.( figurat).