Răspunsuri

2014-10-25T10:45:23+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
In jurul Pamantului se roteste Luna(sau Selena), satelitul planetei noastre
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T10:46:32+03:00
In jurul Pamantului se roteste luna,satelitul planetei noastre


2 5 2