Răspunsuri

2014-10-25T10:45:02+03:00
Aceasta comparatie vrea sa ne arate ca viata poetului este trecatoare la fel ca si timpul  si ca nimic nu ramane pentru totdeauna...sper ca te-am  ajutat
14 4 14
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T10:45:44+03:00
Comparatia din ultima strofa "poetul e ca si timpul" sugereaza faptul ca timpul este trecator , la fel si viata poetului . De asemenea , viata omului este trecatoare, asa cum este si timpul .
19 4 19
Comparatia " poetul e ca si timpul" se refera la faptul ca timpul este trecator, la fel si viata si activitatea poetului.