Răspunsuri

2014-10-25T12:36:53+03:00
M(ADC)=180-56=124 grade

m(ADM)=124:2=62 grade

Unghiul DMB este unghi exterior triunghiului DAM, deci este suma unghiurilor interioare nealaturate lui:

m(DMB)=m(DAM)+m(ADM)=56+62=118 grade
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T14:55:31+03:00
Unghiurile ADC SI DAB sunt suplementare ⇒ADC=180-56=124 grade

DM bisectoare⇒unghiul ADM=124:2=62 grade

unghiul (DMB)=56+62=118 grade
2 5 2