cine stie primeste fundita de la mine pe o canapea sunt 2 mame 1 bunica 1 nepoata 2 fiice cate persoane sunt pe canapea?

2
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
ajunge, nu mai debitati prostii, voi sterge comentariile
Comentariul a fost şters
Bostarna, potoleste-te sau iei avertisment; raspunsul tau e total pe langa subiect

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-27T16:41:51+02:00
Raspunsurile erau amandoua gresite: sunt 3 persoane: sa le notam a, b si c; a este mama lui b iar b mama lui c; a este bunica lui c iar c este nepoata lui a; c este fiica lui b iar b fiica lui a.
corect
doar am scris la comentariu ca erau 3 persoane
nu mai postati raspunsuri cu 6 persoane; le voi sterge!
2014-02-27T16:47:10+02:00
 mame=fiice=2    bunica ii tot mama    si nepoata=1 deci 2+1=3
1 5 1