Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T10:12:20+03:00

O gaina stătea pe un gard, cu găinile lui. Vulpea s-a apropiat cu şiretenie de el.
- Dragă prietene, ai aflat noua veste?

-Nustiu a raspuns gaina
fără să coboare de pe gard.
- Toate animalele au hotărât să trăiască frăţeşte, fără duşmănie sau frică. Aşadar, coboară-te de pe gard, să ne îmbrăţişăm!
- Da, imediat, răspunse gaina. Stai puţin, că văd ceva în depărtare!
- Ce vezi? întrebă vulpea, curioasă.
- Ah, nimic important. Se apropie nişte câini. Cred că vor şi ei să te îmbrăţişeze, că au aflat noua veste.
Atunci... vulpea se lipsi de pupat şi îmbrăţişat, fugind supărată. S-a încurcat în propria şiretenie!

Cu puţină minte şi atenţie, dai pe faţă orice vulpe!



2014-10-25T12:09:30+03:00
-Buna,gaina!
-Buna,vulpe!
-Ce bine arati!
-Imi pari atat de delicioasa!
-Multumesc!
-Ce zici vrei sa fi ingredientul principal pentru supa mea?
-Nu multumesc.
-Bine dar puteai fi un ingredient foarte bun.
-Am spus ca nu.
-Bine,bine.
-la revedere,gaina!
-La revedere,vulpe.

1 1 1