Răspunsuri

2014-10-25T09:49:29+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
In casa nu mai era nimeni (locuinta)
Am invatat sa lucrez cu casa de marcat
Am avut un zar norocos si am bagat in casa (la table)
Bunica face casa buna cu bunicul (adica au o casnicie tihnita)
ce nu intelegi !
cealalta fata !!!
si modifica raspunsul la intrebarea cu parantezele domnisoara, si acolo ti s-a cerut corectare. Iti fa vi stearsa. in loc de 314 ai scris 341
nu mai imi spune domnisoara
ok ??
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T10:11:19+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1. Bunicii mei au țuică de casă.( făcută în casă)
2. Nu are nici casă ,nici masă ( duce o viață frământată,plină de griji)
3. A vrut să-și is casă de veci.( mormânt).
4. La cutremur ,de obicei cade casa scării. ( spațiul într-o clădire în care se găsește scara)
5. Îmi depun banii la Casa de economii.
6. Înainte,maternităților li se spunea Casa de nașteri.
7. Băncile țin banii în casa de bani.( seif).
8.Aceasta este casa mea. ( locuința).
4 4 4