Răspunsuri

2014-10-25T09:30:36+03:00
Raportul dintre realitate si fictiune inseamna corespondenta  dintre faptele reale si faptele fantastice.....sau ireale
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T09:31:15+03:00
Adica tu trebuie sa spui ce anume din opera respectiva infatiseaza o realitate, si ce anume din opera respectiva infatiseaza o fictiune. De exemplu ca un imparat are 3 fete si vrea sa le marite este o realitate, dar ca imparatul are in curte un copac care face mere de aur este clar o fictiune.

DAR, copacul ala are o semnificatie. Tu trebuie sa spui ceea ce semnifica.
Sper ca te-am lamurit.
6 4 6