Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T09:07:30+03:00
Oamenii se imbraca in diverse costume, se strang intr-un loc unde stau si petrec, se pregatesc diverse activitati precum: dans,cantat,multa muzica,mancare.In scoala mea se acorda si diplome pentru cele mai frumoase/de groaza/etc. costume. :)
Daca te referi la jocuri atunci: puteti sa spuneti fiecare dintre voi cate o propozitie , urmatorul continua ce-ai inceput tu si tot asa..Exemplu: tu spui a fost odata ca niciodata... Urmatorul copil spune: un lup si o vaca (este un joc de imaginatie in care pur si simplu va compuneti propria poveste...noi am facut ceva in genul...dar la cum a iesit ne-am tavalit pe jos de ras :))
Ok mersii frumos :*
n-ai pentru ce :)
2014-10-25T09:07:58+03:00
Se fac dovlieci cu lumabare inantru iar dovlieci sun sculptati intr-o forma infricosatoare.copii merg la colindat costumati in personaje mai mult sau mai putin frumoase,si se fac petreceri care participa adultii si copii costumati...........
prin activitati ma refer la ce jocuri poti organiza...
habar nam da ma pui ca cel mai bun
Pai ai putea organiza un concurs Ce-l mai frumos dovleac.. Sau ce- l mai frumos costum..
sau cel mai fantomatic sau speriecios , de groaza costum
Te imbraci ca ,,dracu"si iti chemi prietenii si impreuna sarbatoriti