Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T23:17:18+03:00
Câmpul lexical cuprinde toate cuvintele care aparţin aceluiaşi domeniu, care au trăsături de sens comune şi pot fi sinonimele lor, derivatele lor, expresiile care le cuprind
multumesc frumos
cu pPLACERE te rog cel mai bun raspuns tii logg
bnn
2014-10-24T23:19:12+03:00
Campul lexical cuprinde totalitatea cuvintelor, ce au legatura cu un anumit cuvant - sa exemplific: luam cuvantul scoala si avem urm. camp lexical: elev, pix, creion , profesor... Cam tot ce are legatura cu scoala sau acel cuv. Selectat
1 1 1