Răspunsuri

2014-10-24T23:13:50+03:00
Intr.o zi de scoala veneam cu mama de la scoala si i.am spus: -Mama ,eu astazi am dat o dictare la romana . -Si cum a fost dictarea te.ai descurcat ? -Nu prea . -Pai de ce nu prea ? - Pentru ca nu am stiut - Ti.am spus sa inveti! - Am uitat . - Esti pedepsit pentru ca nu ai invatat! - Dar mama ... -Niciun dar treci in camera ta ,azi nu o sa mai iesi din camera ta !
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-25T03:30:01+03:00
     Andrei vine de la scoala un pic cam trist. Mama il vede si-l intreba:
     - Dar, cei cu tine, Andrei ? Te vad cam suparat.
     - Eee, ce sa am? Sunt un pic cam suparat. Nu am fost cuminti si doamna ne-a pedepsit c-o dictare cam grea.
      - Sa nu spui ca ai luat 4 !
      - Nu, n-am luat 4. Am luat...
      - 3 ?
      - Mama, ma lasi sa termin ? N-am luat nici 3, nici 4. Am luat 7, dar sunt suparat ca putem mai mult.
      - Uff, ce mai speriat ! Am crezut ca ai luat 4. Lasa, nu mai fi trist, iti vei indrepta tu nota.
5 4 5