Răspunsuri

2014-10-24T22:59:54+03:00
Verbul este ascultatia si este la persoana a doua timp prezent
Ascultati*
voi ascultati persoana a2 a plural prezent
Cel mai inteligent răspuns!
  • ddn
  • Ambiţios
2014-10-24T22:59:55+03:00
Ascultati-prezent,persoana 2, plural
E al doilea raspuns gresit pe care il vad dat de tine..chiar nu stii sau vrei sa incurci lumea??!!!
Greseala mea.
este corect...
Da, imi place sa incurc lumea care n-a auzit de cautarea pe google.
Si prima oara am raspuns corect, nu a precizat timpul concret a spus ca era la trecut, care cuprinde imperfectul, perfectul compus, etc...