Analizeaza morfo-sintatic aceste 3 pronume:

1. tine din contextul : Peste tine-au fost cazut
2. te din : tresarind din vis, te sperii
3. se din fulgii se preschimba=n floare

2
Poti sa imi spui care era ordinea de analiza morfo-sintactica?..functia sintactica la inceput sau la sfarsit?

Răspunsuri

2014-10-24T23:09:51+03:00
1.  peste tine= pronume personal, persoana a2a, singular, fs de complement                                    circumstantial de loc. 
2.  te= pronume reflexiv, persoana a2a, singular, fs de complement direct 
3.  se= pronume reflexiv, persoana a3a, plural, fs de complement direct. 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T23:51:34+03:00
1) peste tine= pronume personal, persoana a 2-a, singular, functie sintactica de complement circumstantial de loc;
2) te= pronume reflexiv, persoana a 2-a, singular, functie sintactica de complement direct ;
3) se= pronume reflexiv, persoana a 3-a, plural, functie sintactica de complement direct.
1 5 1