Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T22:08:05+03:00
Neascultator,desprins,incorect,impar,a dezaproba, 
38 4 38
anormal,
Ne-Neastamparat
In-Incorect
Im-Improbabil
De-Desfrunzit
Des-Despadurit
Dis-Disciplinat
Dez-Dezorganizat
A-Anormal
An-Analfabet
2014-10-24T22:10:17+03:00
Desfrunzit-infrunzit
, dezordonat- ordonat,
needucat-educat
disciplinat-nedesciplinat
infrunzit-desfrunzit
20 4 20