Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T21:50:25+03:00
2014-10-24T21:51:23+03:00
Compunereaèmijlocu intern de imbogatire al vocabularului prin care se formeaza cuvinte noi, unind termeni diferiti.
Copmpunerea. ex : gura+leu = guraleului , Derivarea ex: padure-impadurit-padurar , Conversiunea (schimbarea valorii gramaticale) ex : El este un copil frumos. (copil-substantiv , frumos- adjectiv) Sper ca ti-am fost de ajutor !:)