Alcatuiti o lista de cuvinte si expresii care sa aiba acelasi intelesi cu verbul a comunica (ex:a sta de vorba ,a conversa,a discuta).

2
a anunta,a instiinta, a vesti, a transmite Am anuntat ca intarzii. Am instiintat-o pe ... Am dat de veste... S-a transmis mesajul...
ms
cu placere

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T21:10:36+03:00
A face cunoscut,a informa , a da de stire, a declara , a spune, a zice
am dat de veste, am comunicat mai departe
1 5 1
2014-10-24T21:16:15+03:00
Cauta cearta cu lumanarea(prilej de cearta) 
isi cauta de drum(nu se amesteca)