Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T20:52:22+03:00
Muica = mama; blana = scasndura din lemn; taunil = o musca, dar mult mai mare, care se hraneste cu sangele animalelor; strechie = o fuga necontrolata a unui animal (cal, vaca), cu aruncaturi din picioare si scuturaturi din cap in toate partile; tarna = un cos din nuiele groase, cu doua toarte, cu un volulm cam de doi baniciori; zaton = un fel de baraj din nuiele si crengi impletite, intarit cu pamant, pietre, namol, nisip; capici = o configuratie speciala de lanturi, carlige, inele care se pune pe capul si botul unui vite, un lant intra in gura… ceva similar cu capastrul la cal dar, este din lant de fier; atar = un lant care se pune in jurul gatului la vite; toaia = este o suprafata de apa mare si adanca care se formeaza pe cursul unui rau; lubenita = pepene verde; pasule = fasole; picioci = cartofi; pita = paine etc.
2014-10-24T20:55:20+03:00
Lubenita = pepene verde
pasule = fasole 
picioci = cartofi 
pita = paine 
clisa = slanina
muica = mama
coceni = stuleti fara boabe de porumb
blana = scandura din lemn
hudohoi = rapa, groapa
oratanii = pasari de curte
ciupa = albie de spalat
pojijie = avere
laibar = haine de cioban
boland = smintit, nebun
oaches = brunet

altelenu mai sti :)
ai copiat de la mine
nicidecum
pai la blana mam incurcat acolo cu o litera
si tu fix asa ai copai si ai scris