Răspunsuri

2014-10-24T20:13:46+03:00
 te napusteai cu umbra indepartata spre orizontulalbastru
cea mai frumoasa statue care am vazuto era statuea din alabastru
Dezastrele naturale sunt iminente.
Andrei , spunea ca  este eminent.
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T20:24:18+03:00
1.Iubesc cerul albastru./2. Statuia este confecționată din alabastru.(varietate de ghips cu aspect de marmură albă ,străbătută de vine transparente)./3. Este un pericol iminent ( gata să se producă)./4.Încă din școală Traian Vuia a fost un elev eminent ( de excepție)./5.Vreau să-mi scrii acest text literal (cuvânt cu cuvânt)/6.Am văzut un reportaj literar (care se referă la literatură) sau Trebuie să vorbim o limbă literară ( limbă îngrijită,aspectul îngrijit al limbii).
De cuvântul ageral eu nu am auzit,iar argenent ...ori voiai să scrii argea ( război de țesut),ori argentan,care e o varietate de alpaca care are culoarea argintului.
Dar cuvîntul argenent mi-e necunoscut.
13 4 13