Răspunsuri

2014-10-24T20:08:30+03:00
Xzy+yxz+zyx==100x+10z+y+100y+10x+z+100z+10y+x=111x+111y+111z=111(x+y+z)
111=37*3 este multiplu de 3

Pai de ce este xyz ?.
Am putea sa descompunem in baza 10. Si am vedea daca nr sunt multiplu de 3
Dar nu cred ca e corect cum ai spus tu
Pai camytza ai cam copiat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T20:11:42+03:00
Primul numar, scris "algebric" este:
100x+10z+y

Al doilea: 100y+10x+z

Al treilea:  100z+10y+x

Acum, daca le adunam astea toate, obtinem:

111x+111y+111z

Dam factor comun si evidentiem ca e multiplu de 3:

111(x+y+z)=3\cdot 37(x+y+z)

Gata, e demostrat!
Da asta am spus si eu. Sa descompunem in baza 10. Si am rezolvat. Merci