Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-27T16:32:00+02:00
Pai daca ai 9,6 aproximezi la 10 prin adaos iar dc ai nr 10,4 se aproximeaza la 10 prin scadere
2 4 2
2014-02-27T16:35:21+02:00
Daca un numar cu virgula,dupa virgula are un numar egal sau mai mare ca 5  atunci se aproximeaza la numarul mai mare dar daca ai dupa virgula un numar mai mic ca 5 atunci se aproximeaza la numarul din fata virgulei
1 5 1