Răspunsuri

2014-10-24T19:50:03+03:00
Fara plante noi am muri daca nu am avea oxigem plantele da oxigen  da si hrana
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T19:50:54+03:00
Daca ar disparea plantele nu am mai avea cine sa ne consume dioxidul de carbon,iar daca ar disparea animalele nu vom mai avea ce manca .Deci ar fi foarte grav sa dispara atata animalele cat si plantele deoarece incet , incet ar disparea si omenirea.
2 5 2