Răspunsuri

2014-10-24T19:48:18+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Infipta-teapana
Faptura-vietate
Farama-a se sparge
Nestiut
-necercetat,nestiut
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T19:50:28+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Infipta-teapana,neclintita,nemiscata
Faptura-fiinta
Farama-bucatica
Nestiut-neaflat,necunoscut,nedescoperit

2 5 2