Răspunsuri

2014-10-24T19:52:04+03:00
A nascoci/a inventa 

intamlator/accidental
a prescurta/a scurta
a povesti/a expune
necuviincios/
sfatuitor/indrumator
invechit/vechi
dusman/inamic 
stricat /deteriorat
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T19:58:03+03:00
Necuviincios=obraznic
a ruginii=a se oxida
cutremur=seism a gandi=a judeca a intari =a consolida zdravan=vinic
Vrei sa fim prietene ?
da