Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T19:43:23+03:00
Am aicea o domnita .
Smechera ca o vulpita .
supla ,nalta si frumoasa .
Zici ca din cutie-i scoasa.
E frumoasa bubulina.
Si o cheama Madalina.

2014-10-24T20:02:23+03:00
Am aicea o domnita 
Smechera ca o vulpita 
Madalina pe ea o cheama 
Madalina delicata 
Cu orcine rafinata 
E frumoasa 
Si e dulce 
Bucurie ne aduce
E unica intr-o lume mare 
Si e cool ea din nascare.