De ce un marinar aflat intr-o barca trage de o franghie prinsa de ponton, pt. a ajunge la mal?

2
multumesc
cu placere
Comentariul a fost şters
ionutscorei, raspunsul tau contine termeni din manualul de fizica. e o diferenta. fara suparare... :)
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-10-24T19:40:00+03:00
Pentru a imprima o miscare de translație bărcii în care se află.
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T19:42:58+03:00
     Fiind vorba de fizica trebuie sa fie vorba de: vector - deplasare.
     Pentru o buna orientare a barcii avem nevoie de trei componente: punct de aplicatie, directie si sens.
     Micsorand forta barcii manevrarea acesteia este mai usoara.
2 5 2