Am nevoie de propozitii cu urmatoarele neologisme
-specios(inselator)
-vindicativ(razbunator)
am pus in paranteza sensul lor,daca va vine o propozitie cu aceste cuvinte(in afara de cele:el este...) va rog sa ma ajutati

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T18:42:13+03:00
Se pare ca acest caz a devenit SPECIOS .
Copilul care ma urmarea aseara este VINDICATIV pentru fratele sau.
2014-10-24T18:47:04+03:00
Judecatorul a privit cu atentie dosarul specios al inculpatului.

Mitologia descrie zeii Partenonului  ca avand un caracter vindicativ.
1 5 1