Răspunsuri

2014-10-24T18:23:33+03:00
In poezia ”O,rămâi’’ 
imagini auditive(,,vuietul de valuri”, ,,îngâni cu glas domol”, ,,şuieram”, ,,râzând”)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T18:34:45+03:00
Strigăte de-Allah-Scrisoarea III 
Rosteşte lin,sunând din valuri,-Veneţia 
buciumul sună ,Scârţâie-n vânt ,toaca răsună ,-Sara pe deal
foşnirea unei rochii,-Afară-i toamnă 
Sun-un grier,auzi păşind,--Călin 
Mi-l povestea --Copii eram noi amândoi 
2 5 2