Răspunsuri

2014-10-24T18:10:39+03:00
Acesta este titlul pt ca in mare parte se vb despre toamna
imi trebuie o compunere de 150-250 de cuvinte!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T18:16:35+03:00
In opinia mea, tiltul are o stansa legatura cu mesajul poeziei. 
In primul rand titlul poezie ne spune despre ce este vorba in poezie. 
In al doilea rand, consider ca titltu a ffost forte bine ales, deoarece acesta reflezteaza simplitatea si usurinta cu care poetul a scris aceasta poezie.