Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-24T18:06:13+03:00
A+b=35
a-b=7=> a=b+7

b+7+b=35
2b+7=35
2b=28
b=14

a=14+7
a=21

a*b=21*14=294
7 3 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T18:10:12+03:00
Daca avem numerele
I. |______|
II. |______|__|
Avem al doilea numar mai mare cu 7 decat primul; adica, avem acel segment mic in plus care este echivalent cu 7.
Sa presupunem ca cele 2 numere sunt egale. 35-7 = 28.
Fiind egale, inseamna ca putem afla un numar impartind la 2, adica:
28:2 = 14
Deci, primul numar este 14.
Al doilea numar este 14 + 7 = 21.

Acum putem afla produsul:
21 x 14 = 294