Răspunsuri

2014-10-24T18:01:22+03:00
I-am dat o mana de ajutor.
Am doua maini.
am o mana stangace.

Au dat mana cand s-au intalnit. Ei erau mana in mana in acea afacere. I-a pus mana pe cap. A da o mana de ajutor cuiva. L-a lasat cu mana la inima
A fi pe maini bune
A mana animalele (a le dirija)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T18:03:43+03:00
Ciobanul mana oile la pascut.
El mana porcii la jir(adica sforaie tare de tot).
El are mana fracturata.
Ion s-a lasat pe mana Anei in problema cu tata.
Tradatorul a fost dat pe mana justitiei.
3 4 3