Imi traduceti si mie va rog propozitia

where did your father grow up.?

2
si propozitia: 'indian' was a name used in error by cristopher columbus because he believed he had sailed, not to north america, but around the world to india
pzl

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T18:00:23+03:00
Unde a crescut tatal tau?

"Indian" a fost un nume folosit gresit de Cristofor Columb, deoarece el credea ca navigase, nu spre America de Nord, ci in jurul lumii spre India.
2014-10-24T18:01:21+03:00
Unde a copilarit tatal tau?

si a doua inseamna:
"indian" era un nume utilizat din greseala de cristofor columb pentru ca el a crezut ca navigase catre india, nu catre america de nord.
Unde a crescut tatal tau?
Si a doua inseamna ca Indian a fost un nume folosit in eroare de Cristofor Columb pentru ca el a crezut ca a navigat,nu in america de nord ci in intreaga lume in India