Cine ma poate ajuta sa traduc in fraceza:Daca ar fi sa aleg o tara unde as vrea sa locuiesc peste 20 ani ar fi Australia.Motivele care m-ar determina sa locuiesc in aceasta tara sunt multe.In primul rand verisorii mei locuiesc acolo si le ador stilul de viata.Oamenii sunt foarte deschisi,veseli,zambitori si gata sa te ajute mereu.De asemenea iubesc clima lor,au o clima mediteraneana si este de obicei cald.Plajele sunt superbe,foarte curate si linistite.De asemenea peisajele sunt de vis iar aerul este foarte curat.Mancarea este foarte buna.De asemenea cred ca mi-as gasi un job foarte bine platit.
SA NU FIE PE GOOGLE TRANSLATE!!!

1

Răspunsuri

2014-10-24T17:42:44+03:00
Si je devais choisir un pays où je veux vivre plus de 20(Vingt) ans serait Australie. nombreux sont les raisons qui vous ferait d'habiter dans ce pays.Tout d'abord mes cousins y vivent et j'adore le style de vie.Les gens sont très ouverts, joyeux, souriant et toujours prêt à vous aider.Aussi le climat, l'amour et jouissent d'un climat méditerranéen et est généralement chaud.Les plages sont magnifiques, très propre et calme.Aussi, les paysages sont rêveuses et l'air est très propre.La nourriture est très bonne.Je pense aussi que je trouverais un emploi bien payé.