Completeaza randurile astfel incat sa creezi strofa lirica

rima imperecheata

...................................soare
..........................................
..................................usor
.........................................

rima incrucisata;
...............................stele
..............................zori
..................................
.....................................

2
strofele trebuie sa cuprinda aceeasi poezie?
nu neaparat

Răspunsuri

2014-10-24T17:33:11+03:00
am fost la soare
am zburat ca un norisor
Leganata de un vant usor
Si sunt bucurata tare.


Ma uit la stele
Se apropie zori
Vreau sa plec cu ele
catre alte ............Scz gaseste si u un cuvant nu mi-a venit in minte acm unul .....




Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T18:07:42+03:00
'1)Pe cerul viu se nalta mandrul soare
Iar noi vecinii,vrem sa plecam la mare
Intrand toti in masina, vrem sa pornim usor 
viteza e la maxim ,de mare ne-a fost dor
2_spre seara iar aparura stele
ce tot raman acolo pina-n zori
frumos era sa vezi,si sa visezi la ele
ca intr-un teatru cu renumiti actori
..............
1 5 1