Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T17:27:51+03:00
39-7=32 diferente dintre varste
   a-b=32
   unde a=3b si inlocuim
   3b-b=32
   2b=32
  b=32:2=16 ani are Mihaela
  a=316=48 ani are mama
multumesc mult esti eroina mea chiar nu imi dadusem seama
o sa mai scriu una sper sa ma ajuti si la aea
te ajut
:))))mersi
scrie-o aici eu ti-o rezolv cat timp tu o postezi
2014-10-24T17:35:18+03:00
39-7=32 diferente dintre varste
   a-b=32
   unde a=3b si inlocuim
   3b-b=32
   2b=32
  b=32:2=16 ani are Mihaela
  a=316=48 ani are mama