Buna :** trebuie sa formulez propozitii :
ex: spiders/love/bathrooms?
Do spiders love bathrooms?

•redbacks/make/good/pets?
•a cockroach/sleep/at night?
•worms/eat/leaves?
•redbacks love/inside TVs?
•a cockroach/hate/bright lighst?
•worms/live/in the ground?


Ajutati-ma va rog :) . multumesc ! (stiu ca nu e prea greu da na) :))

2

Răspunsuri

2014-10-24T17:26:29+03:00
Adauga do sau does(adaugi do cand e I,you,they,we si does cand e la pers a III-a singular he she it
daca tot vrei sa o ajuti, scre-i si prop si apoi teoria ca erau cateva prop!
mda...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T17:57:42+03:00
Do redbacks make good pets?
does a cockroach sleep at night?
do wars eat leaves?
do redbacks love the inside tvs?
does a cochroach hate bright lights?
do warms leave in ground?