Răspunsuri

2014-10-24T17:13:50+03:00
Maine , cu siguranta el este elevul care va fi de serviciu. Ceva imi spune ca v-a mintit
Care *
Dan va merge in parc. El v-a dat mere.
Cristina v-a servit cu tort si cu suc de ziua ei. Va merge in excursie cu noi.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T17:16:00+03:00
El va merge la teatru
Ea va pleca in oras

Alina v-a dat o fbomboana de ziua ei
Ionela v-a imbratisat.
poti face si despre toamna cu va si v-a
toamna va veni mai devreme decat credeam
Maria v-a dat cate o informatie uitila despre toamna