Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • ddn
  • Ambiţios
2014-10-24T17:05:05+03:00
Imperfect-mancai, perfect compus-am mancat,viitor-o sa mananc
Este vitorul popular ,poti spune voi manca
Da, dar este tot o forma de viitor, la inceput asa scrisesem.
Da ,mi-am dat seama ca tu stii, dar si eu am spus in a 5a asta si am luat 9 ptca nu am spus ca e forma populara si am ramas cu fixul :))
:))
2014-10-24T17:05:05+03:00
La imperfect mergea La perf compus. Am mers Viitor voi merge