Răspunsuri

2014-10-24T17:06:49+03:00
Cuv doi,licurici si si-aprind contin diftongi.
Exista 3 diftongi.
rostite in aceeasi silaba
Pai si no ma . Eu nu vad 2 vocale alaturate rostite in aceeasi silaba .
LI-CU-RICI .
nu trebuie sa fie alaturate
neaparat
Ba da . Saptamana asta am facut diftongul , triftongul si hiatul . Si zice clar , ca e o vocala si o semivocala alaturate , rostite in aceeasi silaba .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T17:12:26+03:00