Răspunsuri

2014-10-24T16:52:04+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
"amurgul sufla"-personificare
"buze rosii"-epitet cromatic
"jaraticul ascuns"-personificare
"o raza ce vine"-personificare

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T16:52:31+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Personificare:Toamna sună-n geam frunze de metal;
Epitete:frunze de metal,lampa plânge,tăcerea grea;
Metafore:gând şi animal,umbre împrejur.
La metafore nu sunt sigurăă 100% dacă e corect !!
14 4 14