Răspunsuri

  • ddn
  • Ambiţios
2014-10-24T16:39:15+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
De dimineata ei s-au dus in codru. Ce-mi place textul acesta despre codru! Nu ti-e frica sa intri in codru?
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T16:41:10+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Bobby , asteapta-ma in codru!
Ce faci la ora asta in codru?
Sambata voi merge cu prietenii mei in codru.
2 5 2