Ma puteti ajuta la un exercitiu la engleza va rog.Exercitiul este urmatorul: 1) Aici trebuie sa imi traduceti din romana in engleza urmatoarele propozitii: a) Ei vor merge la petrecere; b) Ea va merge sa joace tenis; c) El va lua pranzul .Trebuie sa scrieti cu forma corecta de viitor a verbului to go.

2

Răspunsuri

2014-10-24T16:38:37+03:00
A) They will going to the party.
b) She will going to play tennis.
c) He will(nu stiu)
e go, nu going
going e acum, la moment
Poate fi si varianta lui Future cu ,,going to'' daca luam in calcul aspectul ca el, ea sau ei au de gand sa.... They are going to go to the party. She is going to play tennis si He is going to have lunch .( nu to take lunch)
Traducerile sunt asa Ei vor merge la petrecere, Sa va juca tenis, El va lua pranzul. Daca vi s-a cerut sa scrieti forma corecta a verbului ,,go'' si sunteti la gramatica la ,,Going to future'', atunci varianta corecta etse cea enuntata de mine mai sus
Scuze pentru cateva litere scrise gresit din graba ,,Ea va juca tenis, nu ,,sa'' si ,,este '' nu ,,etse''
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T16:40:16+03:00
A)They will go to the party.
b)She will go to play tennis.
c)He will take lunch.


1 5 1